Marble Halls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marble Halls

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Rules and Guidelines

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Rules and Guidelines  Empty Rules and Guidelines wo jan 05, 2011 12:32 am

Dewdrop

Dewdrop
Puppeteer
Puppeteer

Welkooooooom Very Happy

Okay, some little rules:

-Voor elk OC dat je speelt, maak je een nieuw account aan.
-Voor elk bekend persoon dat je speelt maak je ook een nieuw account aan, mocht iemand anders vervolgens dit persoon willen spelen in een ander verhaal, dan ben je verplicht om het wachtwoord te delen met deze persoon.
-Elk niet persoonlijk account mag worden gemaakt onder het emailadres marblehalls@hotmail.nl, dit is namelijk het beheerder account waardoor het mogelijk is om oneindig veel accounts hierop te maken, persoonlijke accounts moet je een eigen emailadres voor gebruiken.
-Er komt een lijst, daarop wordt bijgehouden wie waarvan de accountgegevens heeft, zodat niemand gaat lopen knoeien met iemand anders RP.
-Als er dubbele namen komen, wordt er een van de accounts verwijderd tenzij je in de naam aangeeft dat het toevallig zelfde naam, andere band is.
-Men moet een persoonlijk account hebben naast hun RP accounts.
-Nieuwe RP ideeën mogen alleen worden worden bediscussieerd in het nieuwe ideeën topic onder een persoonlijk account.
-De bekende personen accounts moeten een icon hebben van die persoon zelf, niet toevallig een banaan.
-Er worden hier geen spelletjes of chattopics gemaakt, daar hebben we vooralsnog Doubutsu voor.

Haha ik klink heel streng, maar ik meen het wel Razz

Wat betreft de RPs zelf, officieel moet alles PG13 zijn, maar dat kan me gestolen worden, bring on the blood and gore 8D

https://marblehalls.actieforum.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum